Mamy dużą aktualizację, bardzo się cieszę, że bez obniżki. To co mówiłem, gra się sprzedaje bardzo dobrze więc nie ma większego sensu dawać rabatów. Mamy cały czas top 300 w pełnej cenie. Brawo za decyzję.
Nie ukrywam, że zaskoczyli mnie skalą tej obniżki, gra ma niecałe 2 msc i już 20% to co będzie za pół roku? Maks 10% jak dla mnie by wystarczyło, szczególnie, że jakiegoś zrywu sprzedażowego to nie dało. Ale to moje odczucie, liczę, że ma to jakiś większy sens.
Z jednym się zgodzę ze nie ma zrywu sprzedażowego co jest bardzo dziwne, może coś się zacięło z pozycjonowaniem bo wdaje się to nieprawdopodobne, praktycznie nie ma żadnej reakcji.
Co do dalszych obniżek to nie muszą robić większych niż 20%, tyle wystarcza do aktywowania wishlist i pewnie będą takie przy większych updatach. Gra jest w EA, a finalna wersja ma mieć wyższą cenę, wiec o obniżki nie ma co się martwić.
Dnia 2024-06-06 o godz. 20:57 ~kuna napisał(a): > Z jednym się zgodzę ze nie ma zrywu sprzedażowego co jest bardzo dziwne, > może coś się zacięło z pozycjonowaniem bo wdaje się to nieprawdopodobne, praktycznie nie ma żadnej reakcji.
No i jest zryw:-) wyglądało to nienaturalnie żeby nie było żadnej reakcji.
Ma sens np taki, ze miejmy nadzieje wiekszosc osób, które kupi wystawi pozytywne oceny i srednia ocen za ostatnie 30dni szybciej przekroczy 80% co automatycznie tez powinno sie przełożyć na lepszą i długotrwałą sprzedaż.
Jest 20%, bo przy mniejszej obniżce osoby, które mają grę na wishliście nie dostaną mejla z powiadomieniem o promocji. Ta wiedza to gamingowe przedszkole.
Mylisz pojęcia, zagadnienie jest zdecydowanie bardziej obszerne, bardziej chodzi o czas tej większej obniżki ceny, została ustalona na grze, która nie ma nawet 2 miesięcy. Tym bardziej dziwi fakt uwzględniając bardzo dobre miejsca sprzedażowe tytułu w pełnej cenie podczas trwającego eventu. Widzę, że nie prowadziłeś biznesu, powiedz mi tak po ludzku, skoro masz chodliwy towar, który sprzedaje się stabilnie w pełnej cenie to będziesz obniżał swój zysk i dawał duży rabat? Szczególnie, że IFZ jest na bardzo wczesnym etapie rozwoju, gdzie nie ma nawet jeszcze połowy docelowej zawartości. Naprawdę ma to sens by już teraz angażować wishlistę oferując niekompletny produkt? To trochę taki strzał w kolano, lepiej dla postrzegania samego dewelopera zrobić porządną kampanię marketingową z dopracowanym produktem i wtedy dać określony rabat aktywizujący tą potężna bazę graczy. Ale rozumiem, że dla kolarzy obecny scenariusz jest korzystniejszy, wyrzucić papier przy lekkiej euforii by potem przy masowym hejtowaniu go odebrać taniej jak wolumeny sprzedażowe mocno spadną. Jestem w akcjonariacie na zasadzie kup i zapomnij, dlatego nieekonomiczne rabaty na wczesnym etapie średni mi się podobają. Na koniec policz sobie ile zostanie zysku z kopii dla spółki, skoro platforma Steam pobiera 30%, Revenue Share dla załogi to 15%, obecne dyskonto 20%, o podatku nie wspominając. Trochę refleksji na przyszłość.
Produkt jest przed premierą. Early accessy nierzadko aż do czasu premiery są przecenione, żeby ludziom wynagrodzić ten brak zawartości. Dziwniejsza jest pelna cena przy wypuszczeniu, bo to wpływa na recenzje.
Też jestem na zakup i zapomnij i dlatego bardziej niż chwilowa cena produktu za kilka milionów interesuje mnie, jak firma buduje na tym produkcie markę, following i zaufanie.
Wg. mnie w tej chwili trwa walka o oceny na steam, po to aby do czasu pełnej wersji były jak najwyższe, bo to istotnie wpłynie na sprzedaż. Ze względu na słaby początek jest niestety co odrabiać dlatego z okazji major update jest przecena, aby jak najwięcej osób zagrało i pozytywnie oceniło. Każda branża ma swoją specyfikę dlatego porównania nie zawsze mają sens. Przypomnę tylko, że koszty związane z developmentem do etapu EA mamy już dawno pokryte, dlatego każda złotówka, która wpada ze sprzedaży to dodatkowa złotówka do podziału (przy podziale zysku). Wiadomo, fajnie by było, żeby z jednej kopii zostawało w spółce 60 PLN, a nie np. 40 PLN, ale jak mam wybierać między 40 PLN a 0 PLN to biorę 40 PLN. Na koniec żeby nie mylić pojęć Revshare w przypadku IFZ wynosi 15% od zysku netto, a więc już po wszystkich odliczeniach, podatkach etc. Pozdrawiam i więcej optymizmu życzę, raport za 2024 naprawdę nas wszystkich (akcjonariuszy) ucieszy!
A. Top 48
B. Przypadek Contraband Police. Też mieli po 3 miesiącach -20% i to był max. Co najlepsze ostatnio nawet podnieśli cene. Cieszyłbym się jakby IFZ powielił tą drogę
Wczoraj był jeszcze szybki bugfix
Hi there! A new v0.24.6.7 1 bugfix update is now available on the <#1228687284916977775> branch!
__Changelog:__
- The Snow VFX has been further optimized to reduce the impact on the player's average FPS,
- An issue with default emblems displaying incorrectly on older saves has been fixed,
- An issue with zone name displaying incorrectly as Testing_Zone on older saves has been fixed,
- An issue with the zone name displaying a value from previous games in radio transmissions has been fixed,
- An issue with errors appearing when clicking on a squad after exchange has been fixed,
- An issue with walls being locked from placing from certain directions has been fixed.