Wg. mnie w tej chwili trwa walka o oceny na steam, po to aby do czasu pełnej wersji były jak najwyższe, bo to istotnie wpłynie na sprzedaż. Ze względu na słaby początek jest niestety co odrabiać dlatego z okazji major update jest przecena, aby jak najwięcej osób zagrało i pozytywnie oceniło.
Każda branża ma swoją specyfikę dlatego porównania nie zawsze mają sens. Przypomnę tylko, że koszty związane z developmentem do etapu EA mamy już dawno pokryte, dlatego każda złotówka, która wpada ze sprzedaży to dodatkowa złotówka do podziału (przy podziale zysku). Wiadomo, fajnie by było, żeby z jednej kopii zostawało w spółce 60 PLN, a nie np. 40 PLN, ale jak mam wybierać między 40 PLN a 0 PLN to biorę 40 PLN.
Na koniec żeby nie mylić pojęć Revshare w przypadku IFZ wynosi 15% od zysku netto, a więc już po wszystkich odliczeniach, podatkach etc.
Pozdrawiam i więcej optymizmu życzę, raport za 2024 naprawdę nas wszystkich (akcjonariuszy) ucieszy!