• Zapraszam do oceny... Autor: ~Jericho [5.173.139.*]
    Zapraszam do merytorycznej wypowiedzi na temat NTT SYSTEM. Co sądzicie o aktualnej sytuacji - przychody, zysk, C/Z, C/WK, jak wygląda na tle sektora, jakie perspektywy, jaka wasza ocena, lub czy jest może coś lepszego w sektorze IT. Proszę o rzetelne wypowiedzi. Zapraszam i pozdrawiam.
  • Re: Zapraszam do oceny... Autor: ~Radek [37.225.4.*]
    Gniot
  • Re: Zapraszam do oceny... Autor: dr Arek [85.190.244.*]
    Od jesieni drugi już raz mam akcje NTT i zamierzam długo trzymać. Nie znam się na analizie fundamentalnej, widzę tylko bardzo niską wycenę w stosunku do sektora, regularnie wypłacane (skromne) dywidendy oraz zakupy akcji (jesień) poczynione przez Prezesa.

BARDZO podoba mi się historyczny wykres NTT. Na wykresie 16-letnim widzę formujący się spodek wzrostowy w momencie wybijania się (zasięg 10-30zł). Na wykresie 4-letnim widzę formującą się trzecią falę Elliotta (drugą wzrostową - zasięg 10-15zł). I dlatego drugi raz kupiłem akcje NTT.

Nie podoba mi się niska płynność (co może być akurat zaletą w razie wariackiego wzrostu - patrz pierwsza fala od marca 2020 z 2zł do 7zł). Od kwietnia 2021 mieliśmy klasyczną korektę w kształcie zygzaka. Od października 2022 stawiam na tę drugą falę wzrostową. Pozdrawiam :)
  • Re: Zapraszam do oceny... Autor: ~Transek1975 [176.106.33.*]
    W iesz jaka byla kiedys plynnosc na Mercatorze przy 6 zeta ? :)
    Papier dlugoterminowy dla cierpliwych nie do kolek.
    Trzymam i nie ogladam notowan , bo nie ma czego ogladac.
    Liczy sie wynik koncowy.
    Dobrze to zobrazowales P. dr Arek
    Od 2019 roku to samo było na akcjach Unimot. Zero zainteresowania i obrotów, kilkuletni spodek na wzrost, Prezes kupujący akcje itd. I wreszcie pierwsza fala z 9zł na 30zł, wielka korekta w kształcie zygzaka pogłębiona krachem, druga fala wzrostowa z 20zł na 50zł, płaska korekta i teraz jestem na trzeciej fali przy 120zł. Do tego po drodze zawsze skromne dywidendy.