• Obroty Autor: ~Dice [95.47.136.*]
    Tak tylko zwracam uwagę, że nagle od połowy miesiąca w naszym warzywniaku większe obroty, 20k średnio dziennie się przewija. Ktoś trochę powoli podgryza, a jednoczenie dużo tu nowych nicków się pojawiło i zaczynają trollować.
  • Re: Obroty Autor: ~Ehhhh [37.47.243.*]
    Troluje to Cię ECC od drugiej polowy 2019. Tu jest zbyt duzy nawis podazowy, wszyscy starzy na hakach. Nie widze opcji na wyjscie powyzej 2 dla majacych po kilkadziesiat k++, bo niby kto to kupi po takich cenach?
  • Re: Obroty Autor: ~Up [77.115.63.*]
    Głupoty piszesz, jak tu wszyscy na min 10 PLN za sztukę czekają, 2 złote haha. The bill
  • Re: Obroty Autor: ~LD [91.237.159.*]
    Trzeba czekać i ufać
  • Re: Obroty Autor: ~Pg [109.241.182.*]
    Zobaczycie trailer z Gearshift to będziecie łykać jak pelikany. Przy takiej plynności to chwila i jestesmy na innych poziomach.
  • Re: Obroty Autor: hoossa [212.160.172.*]
    Dnia 2022-09-30 o godz. 17:03 ~Pg napisał(a):
    > Zobaczycie trailer z Gearshift to będziecie łykać jak pelikany. Przy takiej plynności to chwila i jestesmy na innych poziomach.

    Obawiam się, że na trailerze się skończy temat GS. Po stracie za obecny kwartał (według moich obliczeń minimum 400 tys) kompletny brak środków na produkcję gry na bazie GearShifta. Chyba, że będzie emisja. Pożyczki żaden bank im nie udzieli.
    To już jest koniec.
  • Re: Obroty Autor: ~Ziomek [178.19.179.*]
    I po co takie bzdury opowiadasz? Nie było CMSR i kurs był pod 2pln. Teraz jest pierwsza gra mobilna, która okazała się sukcesem i zaczyna zarabiać, w przygotowaniu kolejna gra mobilna i wydanie DRIFT21 na konsole.. Rozumiem, że chciałbyś dokupić, ale na szukanie jeleni chyba za późno.
  • Re: Obroty Autor: hoossa [212.160.172.*]
    Chłopie jakim sukcesem? CMSR nie zarabia na utrzymanie ludzi do obsługi updatów nawet. Przejrzyj raporty jakie ta firma ma koszty działalności. Koszty płac, wydatki na usługi obce. Dla mnie to największa porażka dekady.
  • Re: Obroty Autor: ~Pg [5.173.8.*]
    Ty tak sypiesz ostatnio?
  • Re: Obroty Autor: ~Ziomek [178.19.179.*]
    Tak wygląda wdrożenie gry mobilnej. Najpierw inwestujesz przez parę miesięcy w promocję aplikacji, a następnie przez kolejne parę lat zbierasz żniwo. Brałem udział we wdrożeniu 48 aplikacji na androida i IOS, przekonasz się za parę miesięcy, że miałem rację. Gry mobilne mają zupełnie inną strategię wdrażania niż gry na sprzęt stacjonarny. Tu czas zwroty jest mocno wydłużony w czasie, lecz dochód na użytkownika potrafi przekroczyć jednorazowy zakup gry. W chwili obecnej najlepiej zarabiają gry darmowe.
  • Re: Obroty Autor: hoossa [212.160.172.*]
    Czasy się zmieniły. Olbrzymie koszty marketingu i 30% marża sklepów Google/AppStore zabija zyski netto.
    Tu trzeba w milnionach sztuk miesięcznie udostepniać żeby był zwrot inwestycji. Gier mobilnych są dziesiątki tysięcy na rynku obecnie. Za późno o rok. Czasy się zmieniły. Konkurencja jest potężna.
  • Re: Obroty Autor: ~Ziomek [178.19.179.*]
    Gier mobilnych nie jest dziesiątki tysięcy tylko ok. 1,5 mln na każdą platformę. Natomiast googlePlay w końcu wziął się za oddzielanie ziarna od plew i sukcesywnie usuwa śmieci. Teraz rzeczywiście dobra apka bez odpowiedniego zaplecza i reklamy się nie przebije. W CMSR natomiast obserwuję sukcesywny wzrost ilości(w większości pozytywnych) opinii, a co za tym idzie pobrań. Większość użytkowników nie odinstalowuje, czyli generuje dochody. Jest to proces czasochłonny, ale daje filnansownie na kolejnych pięć lat (średnia żywotność dobrej apki).
  • Re: Obroty Autor: ~Dice [178.136.231.*]
    Dokładnie tak jest, F2P to dwa, trzy lata żeby zobaczyć peak zarobków. Polecam prześledzić rybki i kurs TSG. Nie/stety dla inwestorów pozostaje albo cierpliwość albo zmiana strategii albo dostrzeganie progresji ( ilość komentarzy, przyrost użytkowników) i szacowanie czy gra ma potencjał na zyski czy nie.
  • Re: Obroty Autor: ~Dice [178.136.231.*]
    I z poniższym paragrafem się zgadzam. Niestety mam wrażenie, że F2P dla większości inwestorów na bananie to czarna magia, bo wszyscy nadal by chcieli liczyć sprzedane pudełka.

    „W przypadku gry free to play której monetyzacja planowana jest na conajmniej kilka do kilkunastu lat marketing musi więc trwać długo aby utrzymać zainteresowanie graczy. W przypadku gier free to play to właśnie utrzymanie zainteresowania graczy się liczy. Dlaczego? Dlatego, że w tym trybie monetyzacji najpierw trzeba gracza uzależnić od gry żeby dopiero potem wyciągnąć od niego kasę na mikropłatnościach. W klasycznych grach wystarczy gre sprzedać i o niej zapomnieć. Z tego samego powodu możemy też się spodziewać że przychody będą początkowo nieduże ponieważ początkowo wydawca będzie się koncentrował na budowie wystarczająco dużej bazy graczy i utrzymaniu ich wystarczająco długo żeby się uzależnili. Dopiero z czasem monetyzacja będzie rosnąć.”

    https://www.tumblr.com/l195/675724485438144512/09032022-marketing-i-monetyzacja-na-premierze?source=share
  • Re: Obroty Autor: ~Rtr [79.185.125.*]
    Gra nie utrzymuje nawet bieżących kosztów obsługi. To tylko podróbka CMS wszyscy już w to grali.
  • Re: Obroty Autor: ~Ziomek [178.19.179.*]
    Z Waszych wypowiedzi można jedynie wywnioskować kto kupił akcje, a kto jeszcze nie zdążył.
  • AmberGold Autor: ~Plichta [79.185.146.*]
    Kto zostaję do końca ten wraca boso.
  • Re: Obroty Autor: ~Ziomek [178.19.179.*]
    Jeśli musisz o to pytać, to lepiej uciekaj, Nie inwestuj jeśli nie wierzysz w trafność swoich decyzji.
[x]
ECCGAMES 0,00% 0,41 2025-10-03 09:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.