• Void to takie 1% Quake III z 1999 roku Autor: ~olejkujawski [5.173.65.*]
    Fajnie że zespół zrobił bonusową grę ale branie za nią 16,19 zł zamiast puszczenia za darmo to nieporozumienie. Rozrywka na 15 minut. Na VR miałoby to większy sens.
  • Re: Void to takie 1% Quake III z 1999 roku Autor: ~Misio [31.61.251.*]
    Ciekawe masz podejscie. Ktos wlozyl prace jak mowisz zrobil cos po godzinach i ma to za darmo rozdawac bo tak chce pan olej kujawski. Moze by tak biedronka tez olej kujawski dawala darmo. Wziąłbym kilka butelek
  • Re: Void to takie 1% Quake III z 1999 roku Autor: ~olejkujawski [5.173.65.*]
    Podejście mam adekwatne do produktu. Tak szczerze, ile dałbyś za tę grę? Po ilu minutach by Ci się znudziło strzelanie do kwadracików, bez fabuły? To co pokazali w Void Slayer w innych grach nadawałoby się jedynie na arenę treningową. Dlatego podtrzymuję, fajnie że zrobili, ale branie za to kasy to przesada.
  • Re: Void to takie 1% Quake III z 1999 roku Autor: ~Misio [31.61.251.*]
    Widzisz steam jest sklepem. Tak jak biedronka. Jeden kupuje olej kujawski drugi paczke fajek. Kazdy ma wybory. Cena jest ok. Jesli pracownicy dorobia sobie po kilka czy kilkanascie tysiecy to to jest bonus dla nich. Duxo lepszy niz dodruk darmowych akcji. Co do samej gry jednemu podoba sie jedno drugiemu co innego. To jest gra bonusowa. Dla firmy wpadnie z tego moze przez rok kilkanascie tysiecy i tyle
    Dawanie czegos za darmo to dopiero jest nieporozumienie. Gry free to pay wszystkie maja zaszyte mikroplaynosci.
    Nam akcjonariuszom firma ma przynosic zyski. Dawanie czegos za darmo bo masz taka wizje no sorry moja wizja biznesu jest inna
  • Re: Void to takie 1% Quake III z 1999 roku Autor: ~olejkujawski [5.173.65.*]
    Nie odpowiedziałeś na moje pytania, ale rozumiem, musisz wyjść z tego dyplomatycznie.

    > > Nam akcjonariuszom firma ma przynosic zyski. Dawanie czegoś za darmo bo masz taka wizje no sorry moja wizja biznesu jest inna

    Stosujesz proste, zero-jedynkową podejście. Produkt na półce=zysk.

    Ta gra nie przyniesie zauważalnych zysków finansowych ale zyskiem może być zadowolenie pracowników. Z drugiej strony w przypadku słabego produkt mogłoby to się odbić na Madmaind czyli akcjonariusze by na tym ucierpieli. Niby produkt dodatkowy ale jednak pod ich szyldem, zrobiony przez ich ludzi.

    Firmy wrzucają mniejsze/większe darmowe DLC które zarabiają przyciągając nowych graczy rozbudowaniem fabuły lub PRowo dobrym wrażeniem dbania o klienta. Dawanie czegoś za darmo może przynosić zyski, nie z produktu a z otoczki. Twoja wizja biznesu- nic za darmo- może się nie sprawdzić. Więcej elastyczności, kreatywności życzę.

    > > Dawanie czegos za darmo to dopiero jest nieporozumienie. Gry free to pay wszystkie maja zaszyte mikroplaynosci.

    Jest sporo dobrych gier które mają mikropłatności ale jeżeli nie chcesz zmieniać oprawy wizualnej swojego gracza/broni to z nich nie korzystasz. Gry free to play mają zaszyte mikropłatności albo reklamy. W przypadku tych pierwszych, dopiero jak są odpowiednio dobre/wciągające to zarabiają więc tutaj by się nie sprawdziło.

  • Re: Void to takie 1% Quake III z 1999 roku Autor: ~Misio [5.173.31.*]
    Dobrze rozumiem co piszesz. Natomiast zapominasz jaki jest cel tego produktu. Ma byc finansowym bonusem dla pracownikom. Nie jest to wiec produkt reklamowy. Wrzucenie go za darmo nie ma wiec sensu.
    Darmowe to niech beda niektóre dlc do succubusa i innych gier. Ta gra ma przyniesc profity pracownikom i jakis niewielki bonus firmie. Taki byl cel i licze ze uda sie go zrealizowac.
[x]
MADMIND 2,74% 1,12 2025-09-25 11:35:17
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.