• Będzie dobrze Autor: czohracz [89.77.254.*]
    Ogarnijcie sobie gościa Wolf in VR jak gra ostatni level.
    Jak gra potrafi wywołać takie emocje u gracza to jest to nie mały sukces, niech wydadzą kolejne patche, później premiera na Questa 2, następnie zapowiedziane DLC.
    Dodatkowo - mam wrażenie że druga połowa gry jest dużo lepsza niż pierwsza i to zarówno pod kątem klimatu jak i nowych przeciwników (nie tylko same latające duszki). Myślicie, że to ma coś wspólnego z lead programmerem, który został zatrudniony ledwie 5 miesięcy temu ? W sensie nie wątpię, że cały team robi dobrą robotę, ale sam jestem programistą i wiem, że jedna ogarnięta osoba z dobrym doświadczeniem i podeśjciem potrafi dźwignąć projekt zrobić różnicę pod kątem jakości.
  • Re: Będzie dobrze Autor: ~kk [88.156.211.*]
    no to skoro sam jestes programista to sam będziesz wiedział to lepiej niż my xd ale no jak mam sie wypowiedziec jako noob to chyba nie, no lead programistów to lead od programowania a nie od projektowania rozgrywki, za to chyba odpowiada jakis game designer. czu cos takiego
  • Re: Będzie dobrze Autor: czohracz [89.77.254.*]
    Rozgrywka i level design to jedno, ale czy zespół to sprawnie zaimpementuje to drugie. Zobacz na Cyberpunka - wszystko było bardzo dobrze dopięte (marketing, muzyka, klimat, level design, story), ale zapomnieli o tym, że mają kiepski silnik, plus zwolniła im część ekipy (podobno z oryginalnych devow Wiedzmina to tam dużo do cyberpunka nie dotrwalo, ale nie wiem na ile to prawda), więc końcowy produkt to kupa mułu bez fizyki, AI i kiepską grywalnością.
    Tak samo tutaj - końcówka gry to jak zupełnie inna gra z nowymi sztuczkami i przeciwnikami, którzy wydają się bardziej naturalni w walce. Nie mówię, że to kwestia jednej osoby w zespole ale coś musiało to na wpłynąć, że połowa gry jest schematyczna jak schabowy z rosołem w niedzielę, a końcówka to wzorowy przykład jak robić dobre gry i bardzo dobrze rokuje na DLC.