23,0000 zł
4,55% 1,0000 zł
HM Inwest S.A. (HMI)

Forum giełdowe spółki HM INWEST

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
W WOLNYM OBROCIE TYLKO KIKADZIESIĄT TYSIECY AKCJI. ~ja 12 2021-08-17 20:30
Zysk ~PISZPANJAN 2 2021-08-17 18:15
po 26%polska5018%sld8%psl4%-konieckaczorka-jutro250zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~hmiinwest 1 2021-08-17 18:09
CO NAJMNIEJ 100 ZŁ JEST NIUNIKNIONE. ~ja 2 2021-08-17 18:05
a jutro 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000zł ~hmi 1 2021-08-17 17:45
jutro 100zł na otwarciu -info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~edek 1 2021-08-17 17:44
DZISIAJ ZAMKNIECIE MOZE BYĆ W OKLICY 75 ZETA ~ja 2 2021-08-17 17:42
nie bojcie sie ze dzisiaj spadło -jutro znow 50% do góry!!!!!!!!!!!!!!!! ~kazek 1 2021-08-17 17:40
Zaryzykowałem ~PISZPANJAN 3 2021-08-17 17:31
Smutne ~Krzysztof 1 2021-08-17 17:23
Leszczu z tym 550 akcjami co tak usuwasz zlecenie i znów wystawiasz ~Prezes 2 2021-08-17 15:34
100zł mozliwe jeszcze dzisiaj ~drobnyinwestor 1 2021-08-17 15:31
Jak to zaraz pierdyknie to bedzie płacz heheeheh ~xxx 2 2021-08-17 15:23
Dokupić czy nie dokupić ~Spokojny 3 2021-08-17 15:15
Jutro środa - dzień loda, więc będzie korekta ~as 1 2021-08-17 15:14
takie spłeczki jak HMI nie maja górnego ograniczenia cenowego!!!!!!!!!!! ~kamilmilioner 1 2021-08-17 15:11
Ludzie dlaczego to tak rosnie ? wytłumaczcie bo nie kumam ~nowy 11 2021-08-17 15:05
800zł do piatku musi być!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~jedrus 1 2021-08-17 15:04
wszystkie wskazniki mocno krzysza mocne kupuj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~dery 1 2021-08-17 14:50
Kupować czy nie? ~greg 4 2021-08-17 14:40
dzidiaj +70% i dynamiczne 1500zł1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~ADAMS 2 2021-08-17 13:54
to bedzie drugie lpp 10 0000zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~mały 3 2021-08-17 13:26
zarobiłem na hmi1milnabiofaktorze2milnaplazie5milionów!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~mamjuz10milionów 1 2021-08-17 13:07
serio tysiac za akcje tutaj jest mozliwy ? ~tysiac 2 2021-08-17 12:55
w wrzesniu 2021r 5000zł moze byk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~hminwestforever 1 2021-08-17 12:32
w sierpniu 2000zł ~heniek 2 2021-08-17 12:31
Lustro ~TomTom 1 2021-08-17 12:26
Zaraz zwala szykować się ~Tik 1 2021-08-17 12:21
Wygląda na tę samą zagrywkę co wczoraj, ale zobaczymy ~Prezes 1 2021-08-17 12:20
jest mozliwy 1000zł i bedzie czy to sie komus podoba czy nie!!!!!!!!!!!! ~wiliamsadams 1 2021-08-17 12:17
[x]
HMINWEST 4,55% 23,00 2022-01-26 09:43:51
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.