7,0000 zł
34,62% 1,8000 zł
EFIX Dom Maklerski S.A. (EFX)

Forum giełdowe spółki EFIX DOM MAKLERSKI S.A.

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
Co tu sie dzieje?? ~hanys 1 2014-01-27 15:11
a Rajd Świętego Mikołaja ? kiedy? ~POPYT 4 2014-01-27 15:10
podaż 1800 szt. a gdzie POPYT ~POPYT 5 2013-12-20 09:21
trzeba na 12 zł zrobić zrzut aby ruchy na papierze były - kto chętny ? ~fan szakala 2 2013-12-18 16:40
wsparcie z USA - nowy członek w zarządzie EFIXA ~POPYT 4 2013-12-16 11:22
korekta raportu i co i NIC !!! ~POPYT 2 2013-12-02 10:58
ciekawe zagrywki - komu wpad palec na enter ? ~POPYT 2 2013-11-20 12:50
jak nastroje posiadaczy - ? ~wariatgdańsk 9 2013-11-19 15:43
12 XI 2013 - wyniki za Q3 ~Michalok 9 2013-11-14 11:46
na podaży śladowe ilości - ale popyt masakra:)) ~POPYT 5 2013-11-13 20:21
Głowy do góry - szykuję sie super raport!!! ~wariatgdańsk 8 2013-11-12 20:29
EFIX Dom Maklerski S.A. ponownie najlepszy! ~Michalok 6 2013-11-12 12:49
powoli coraz wyżej? ~POPYT 2 2013-10-29 09:51
dziś powinno trochę spaść - na Rafako kasa leci ~fan szakala 2 2013-10-28 16:15
nuda - żadnego skoczka na niższe poziomy już niema? ~fan szakala 3 2013-10-23 08:01
PREZES DALEJ SKUPUJE ~Michalok 4 2013-10-22 23:09
EFIX DM ~inv-strategiczny 4 2013-10-22 16:37
sprzedam po splicie 1/10 ~wariatgdańsk 6 2013-10-21 17:02
tylko Pan Korecki wierzy w Syfiksa i dokupuje sobie akcji ~POPYT 3 2013-10-21 11:14
uwaleni na EFIXDM - jak widzicie przyszłość na tej spółce!! ~fan szakala 3 2013-10-17 10:11
Syfix idzie w niebyt na długie miesiące ~fan szakala 4 2013-10-11 11:36
jest ok. 1324 szt ~wariatgdańsk 3 2013-10-08 07:50
Mógł być zysk, a jest w pysk. ~Stradivarius 1 2013-10-06 17:00
EFIX DM --- Odbijamy !! ~Sknera70 15 2013-10-04 10:27
zagrać marsz żałobny i zapomnieć ~krzyżyk na grogę 4 2013-09-26 11:35
czy dziś 10 zł ~fan szakala 4 2013-09-25 21:34
nowy dzień nowe minima szakal oddaj ludziom kase ))))) ~antycieplebraciszki 1 2013-09-25 10:27
POPYT SIĘ ZNAJDZIE NA +50% ~DENKO JEST 7 2013-09-24 17:12
130 szt 13:00 czar SYFIXA prysl ~re 4 2013-09-24 16:21
gdzie ten mitoman szakal ???? ~heh 5 2013-09-24 10:28
[x]
EFIXDM 34,62% 7,00 2020-07-10 15:23:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.