Cześć! Nowa wersja v0.24.5.29 13 BETA jest już dostępna w gałęzi <#1228687284916977775>!
__Lista zmian:__
- Dodano System Reprodukcji Obywateli. Po spełnieniu określonych warunków (wystarczająca ilość pożywienia, dostępne mieszkania, odpowiedni poziom nastroju) w strefie pojawią się dzieci.
- System przekładni został ponownie zbalansowany. Teraz Ochraniacze, Sprzęt Riot i Pancerz Płytowy mają odpowiednio 100/200/300 HP.
- Przerobiono logikę mieszkań obywatelskich. Mieszkańcy będą teraz spać w najbliższym schronisku/domu, co powinno pomóc w prowadzeniu placówek.
- System budowania został ulepszony, aby umożliwić umieszczanie struktur na obiektach do zbierania. Pracownicy najpierw usuną przedmiot, który można zebrać, a następnie przystąpią do pierwotnego zadania.
- Do sekcji Warstwy widoku dodano filtry POI. Gracze mogą teraz wyszukiwać na mapie określone punkty POI, takie jak broń czy sprzęt.
- Dodano animację ulewnego deszczu dla wydarzeń Megastorm.
- Dodano nowe motywy muzyczne Megastorm i Supermoon.
- Mapa Pekinu została zaktualizowana.
__Poprawki:__
- Naprawiono błąd, który powodował, że drzewo badań nie odświeżało prawidłowo wszystkich dostępnych badań.
- Naprawiono błąd powodujący błędy występujące przy pełnej adaptacji częściowo zaadaptowanych budynków.
- Naprawiono problemy spowodowane brakiem limitu znaków w nazwie Strefy. Teraz maksymalny limit znaków w nazwie Strefy wynosi 32 znaki.
__Więcej informacji o systemie reprodukcji: __
- Dzieci zajmują tyle samo miejsc mieszkaniowych, co dorośli,
- Dzieci zużywają 50% pożywienia w porównaniu do dorosłych,
- Dzieci osiągają dorosłość po 12 dniach,
- Dzieci obecnie nie mogą pracować ani pomagać w Strefie.
- Śmierć dzieci w naszej Strefie spowoduje większy spadek nastroju w Strefie w porównaniu ze śmiercią osoby dorosłej.