Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  25,65 zł , zmiana od tamtej pory: -77,86%
Trochę tematów z pierwszej części spotkania dot. WW3 (nie wszystko)
1). Umowa podpisana z My.Games vs umowa z Bandai Namco to zupełnie inne typy umów. Wielokrotnie większy potencjał umowy z My.games. Obie umowy zawarte na zupelnie innym etapie produkcji (demo gry vs. prawie skonczony produkt). Inny również potencjał obu gier. Umowa z My.games podpisana też w zupelnie innych okolicznościach. Farm 51 dyktowal warunki przy WW3 vs. przy Get Even podpisanie umowy z wydawcą oznaczalo byc, albo nie być dla projektu.
2). IP zostaje w rękach Farm 51 - nie biorą pod uwagę innej opcji
3). KB ocenił, że potencjał finansowy projektu dzięki współpracy z My.games rośnie 10 krotnie vs samodzielne wydanie gry. W innej części spotkania RS w tym samym kontekscie użył sformułowania wielokrotnie.
4). Umowa z My.games jest umową wieloletnia, gwarantujaca współpracę przy rozwoju gry po premierze. Znalezli partnera do rozwoju projektu, a nie wydawce. Chca wspolnie serwisowac grę przez lata w modelu podobnym do Warface.
5). Były oferty kupna spółki, ale woleli podpisać umowę partnerską
6). Szczegóły dotyczące WW3 będą stopniowo ujawniane.
7). Po stronie My.games wspieraja ich rozne dzialy: marketing, publishing, producenci, managerowie, support etc. Kwestie produkcyjne głównie po stronie Farm 51. Idea umowy jest taka, że My.games daje kasę, a Farm 51 ma dokończyć grę najlepiej jak się da.
8). Gra bedzie dzialac na infrastrukturze serwerowej My.games, tym bardziej, że mają problemy z serwerami od Zeus.
9). Za bezpośrednią konkurencję na rynku uwazają Battlefielda i trochę ostatni COD. Twierdzą, że nie ma innych podobnych produktów na rynku.
10). Twierdzą, że My.games zdaje sobie dokladnie sprawę ile potrzeba czasu i know how, aby dojsc do tego co Farm 51 już osiągnęło z WW3. My.games podpisalo z nimi umowę, bo widzą w projekcie potencjał finansowy, a nie ze względu na relacje.
11). Wiedzą, że My.games nie będzie oszczędzać na marketingu, bo chcą zarobic na projekcie. Na marketing gry zostaną wydane miliony dolarów, bo będzie to relaunch gry.
12). Powiedzieli, ze wiedza iz sa zarzuty, ze AMA bylo malo konkretne, ale nie chcieli ujawniac kluczowych informacji z kilkumiesiecznym wyprzedzeniem. Chca uzyskac efekt wow w odpowiednim momencie.
13). Warunki finansowe umowy z My.games oceniane są jako bardzo fair, ponadstandardowe vs. podobne umowy rynkowe z tak dużym wydawcą.
14). Jezeli chodzi o aktualny stan zaawansowania gry to: praktycznie cały kontent jest gotowy, mapy, postaci, bronie etc.Teraz skupiaja sie na aspektach technicznych i wypolishowaniu gry.
15). Głównym atutem umowy z My.games jest uzyskanie czasu na dopracowanie gry. Jako przyklad podaja Apex, ktory na rok przed wydaniem zostal pokazany i nie spotkal się z zainteresowaniem graczy uzyskujac przeciętne oceny. Po dopracowaniu odniósł ogromny sukces.
16). Podstawą do podpisania umowy i podjecia decyzji przez My.games byl kilkudziesiecio stronnicowy dokument precyzujacy jakie obszary gry będą poprawione, zmienione w okresie przedpremierowym.
17). Bardzo istotne dla nich i wydawcy będzie to co będzie się działo po premierze, jak gra będzie zasilana nowym kontentem (bronie, mapy, skórki etc.) To element decydujący o długofalowym sukcesie gry.
18). Pracują aktualnie nad kilkoma trybami gry. Podali pewne szczegóły apropos trybu Reacon, ale nie będę ujawniać.
19). Podkreślają, że zmiana movementu będzie game changerem, który zbliży ich do najlepszych tytułów na rynku.
20). Pracują już nad kolejnymi mapami, które będą wydane po premierze (poza Azjatyckim teatrem wojny, ktory jest praktycznie gotowy). Maja one być lokalizowane na calym swiecie, a kryterium wyboru będzie potencjal grupy docelowej graczy. Do premiery ma byc gotowy kontent zasilajacy grę 3-6 mcy po jej odbyciu. Nie wprost zasugerowali, ze kolejne mapy bedą w Stanach.
21). Gra po okresie wstrzymania sprzedaży na Steam bedzie ponownie oferowana graczom w ramach tej platformy. Nie zniknie ze Steam. Bedzie jednym z głównych kanałów sprzedażowych.
22). Apropos docelowego modelu sprzedaży prowadzone są aktualnie pewne testy z Warface. Finalny model nie jest przesądzony. FTP ma swoje wady np. gra nie może być oferowana na wyprzedaży Steam.
23). Umowa z My.games wpłynie na wynik Q2 2020 i następne okresy przez kolejne lata ze względu na jeden z elementów umowy - upfront. Poza nim w ramach umowy zdefiniowane są także płatności za milestone’y oraz % od sprzedaży i coś jeszcze...
24). Warface najlepsze wyniki finansowe osiągał w 3 roku od wydania, dzięki konsekwentnej rozbudowie bazy graczy. To pokazuje z jakiego typu longsellerowym projektem bedziemy miec do czynienia przy WW3.
24). KB - „my chcemy być docelowo tak dobrą grą jak Battlefield, a może i lepszą”:)

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
FARM51 7,17% 5,68 2025-12-18 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.