Przypomnę, jak obnażałem (równo rok temu) kłamstwa Jacka Dziedzica Prezesa Eko Exportu dotyczące niewypłacalnej linii DMC.
>
> 06.05.2019r.
> (...)Zarząd z Pijawkami pracuje nad tym (pracuje to oczywiście nadużycie) żeby biegły rewident "łyknął" wymówki dlaczego DMC nie działa tak, jak planowano, a nawet dlaczego w ogóle nie działa. Mniejszościowy łykali wymówki od stycznia 2015r. Teraz każdy myślący ma wystarczającą wiedzę o tym, że DMC zakończyła się kompromitującą klapą. Wystarczy przeanalizować kłamliwy list do akcjonariuszy z 11 lipca 2018r. i odnieść go do obecnej sytuacji DMC. Zarząd próbuje robić dobrą minę do fatalnej gry, którą przegrał nawet nie 1:27. Kolejne przesunięcia terminu spłaty pożyczki są potrzebne wyłącznie po to, aby nie trzeba robić odpisów.
>
> Czy Astana będzie w stanie spłacać pożyczkę z połowów? Małe szanse, ale jeśli nawet, to nic więcej z tej Astany nie będzie. Sytuacja podobna do wymian krzyżowych - w ostatecznym rozrachunku okazały się katastrofą. Astana to ogromny krok wstecz Eko Exportu, mnie więcej tai jaki na kursie(...).
>
> 06.06.2019r.
> (...)DMC działać nie będzie, co można wyczytać ze skrótów myślowych w raporcie rocznym (działanie na kilka czy kilkanaście procent planów nic nie zmienia) i co można było wyczytać w raportach i listach do gawiedzi wcześniejszych. Jeśli celem na rok 2019 jest domknięcie Astany na zero, to przecież w roku przyszłym tam się już nic więcej nie może zmienić, na plus oczywiście – plagi przyjdą, to jasne. Przecież przychodzą co roku. Jeśli uruchomienie linii DMC miało miejsce na początki roku 2015, a w roku 2019 nie działa, to nie będzie działać w każdym następnym roku w stopniu większym niż błąd statystyczny i żadne kolejne kłamstwa Zarządu tego nie zmienią w niczym innym, poza umysłami bezmyślnych naganiaczy, których z imienia nie wymienię, bo nawet „papier“ nie przyjmie.
> Co do perspektyw Eko, to jak na razie mam mieszane odczucia. Od przyszłego roku poławianie, które i tak nie wypełni liki po niespełnionych marzeniach związanych z oczekiwaniami, co do linii DMC - nawet pomimo tak bardzo zakłamanego listu Prezesa Zarządu z 11 lipca 2018r! Niestety, ale niedziałającej DMC nie da się zastąpić przez poławianie, gdyż to, jak wiadomo nie wymaga inwestycji 60 baniek, a te przy fiasku DMC nigdy się już nie zwrócą.
>
> 23.06.2019r.
> Biegły rewident analizuje sytuację spółki zależnej EkoSphere, gdyż jak pisałem wielokrotnie, wobec fiaska linii DMC, która okazała się klapą, zakład w Astanie jest niewypłacalny - nie jest w stanie spłacić ciążącej na nim pożyczki spółce matce - Eko Export S.A.
powtórka z historii...