No proszę. Nawet poważny Puls Biznesu zainteresował się OT Logistics.
Rzeczowo o działalności Spółki, a nie o jakichś tam mocno wątpliwych
przesłankach upadłościowych.
"W Świnoujściu i Gdyni, gdzie operuje OT Logistics, dominuje importowany węgiel. W świat wypływa zaś koks, bo krajowe huty, przygniecione cenami prądu, produkują mniej."
https://www.pb.pl/wegiel-zdominowal-ot-logistics-1170258
Przy okazji:
PKP Cargo mocno szarpnęło kursem w górę. Rynek zaraz zacznie szukać spółek o podobnym profilu i prędzej, czy później zainteresuje się też OTLOG. A przypomni im o tym Bumech, który już zakontraktował dostawy węgla do Polski via port w Świnoujściu, który też trzeba będzie rozwieść po składach w Polsce. Podwójny zarobek: wyładować ze statków na składy portowe, a potem załadować z tych składów na wagony kolejowe. Bumech już modernizuje w ramach współpracy taśmociągi portowe OT Logistics.