Kilka uwag Do raportu
1. Zysk, który może być dociążony nowymi sklepami jest zadbany i zgodny z intencja P. Piechockiego gdy mówił na ostatniej konferencji, że tak będzie prowadził inwestycje, żeby nie popsuć zysku.
2. Tempo budowy nowych sklepów zgodne z intencją P. Piechockiego, który chce b. Dużej ekspansji, ale o charakterze zwinnym. I z raportu wynika że tak postępują. Nie budują dla liczb ale dla efektywności.
3. Wzrosły zapasy i to dość sporo. pytanie Jak je zracjonalizować. Tu analitycy będą zaraz narzekać. Moim zdaniem przedwcześnie bo LPP świetne sobie radzi z takimi wyzwaniami choć nie da się tego zrobić w jeden miesiąc. Pewnie pomoże im w tym omnichannel i dywersyfikacja rynków.
4. Pozytywny LFL = 4,3%
5. Przepływy lepsze niż poprzednio.
Podsumowujac. Jak dla mnie konsekwentny i pozytywny rozwój organiczny. Jak czytam raport to mam wrażenie, że poprawili komunikację - informują o ambitnych planach bez hura optymizmu, który przestraszył analityków na ostatniej konferencji.
Pytanie czy dziś poprawia swój przekaz. Wszystko w rękach PR.
Jeśli co przeoczyłem proszę uzupelnijcie.