Sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” w maju była o 13% wyższa niż w kwietniu tego roku i był to największy wzrost wśród wszystkich tygodników opinii. „Wprost” urósł również o 9% w stosunku do maja ubiegłego roku. Wraz ze wzrostem sprzedaży tygodnika dynamiczny rozwój odnotowuje należący do grupy PMPG Polskie Media serwis wprost.pl. W maju miał ponad 2,9 miliona unikalnych użytkowników co stanowi wzrost o 11% w stosunku do kwietnia i 24% w stosunku do maja ubiegłego roku. Jeszcze lepiej wyglądają parametry związane z konsumpcją treści wprost.pl. Liczba odsłon wzrosła o 42% w stosunku do kwietnia i osiągnęła poziom ponad 31,5 miliona. Równie dynamicznie rośnie inny serwis PMPG Polskie Media - dorzeczy.pl, który w maju miał prawie 1 300 000 użytkowników co oznacza wzrost o 22% w stosunku do kwietnia tego roku i 62% do maja roku ubiegłego.
https://infowire.pl/generic/release/397031/tygodnik-wprost-z-najwiekszym-wzrostem-sprzedazy-wsrod-tygodnikow-opin/