Cooking Simulator na PC i konsole - przychody będą prawdopodobnie niższe r/r
Quest - dodatki i przeceny utrzymają sprzedaż na podobnym poziomie r/r
Wzrost przychodów z:
Chiny - cena na Steam około 20$, więc ok. 80% Dla BCS, 20%Silk Road - rynek chiński jest ogromny, myślę, że jest szansa konkretne przychody, które zrekompensują spadek sprzedaży na innych rynkach
Playstation VR (czerwiec) , PSVR2 (lipiec - sierpień) - jako że CS dopiero wejdzie na te platformy, to sprzedaż na początku też powinna być ok.
Nowe gry - mówili że marketing ich gier trwa 3-6 miesięcy, więc teoretycznie jest to 4 kwartał tego roku. Ale myślę, że CS2 jednak będzie w 1k23.
Underdose - nie będzie z tego kokosów, ale jak gra będzie dobrze zrobiona to koszty się zwrócą i odrobinę dołożą do miesięcznych przychodów
Pizza Empire - kiedyś mówili, że dobry Tycoon może się sprzedać w ilość mln sztuk. Zobaczymy , jak będziesz więcej materiałów z gry to może uda się coś więcej wywnioskować
Cooking Simulator 2 - to będzie ogromny skok w przychodach. Duża społeczność, bardziej rozbudowana gra,multiplayer i dobre oceny "jedynki" na pewno są gwarantem dobrej sprzedaży . Nic więc dziwnego, że gra się przesunęła o parę miesięcy. Tutaj jakość jest najważniejsza.
Wydawnictwo: tutaj prawdopodobnie zobaczymy jedna małą grę do końca roku, więc przychód też będzie niewielki
Podsumowując:
1 i 2 kwartał Zobaczymy spadek przychodów.
3 kwartał- już z Chinami i PSVR/PSVR2, ale z wysoką bazą ubiegłoroczną ( Xbox Game pass) pewnie też będzie słabszy r/r
4 kwartał - liczę już na premiery Pizza Empire i Underdose, więc że znaczną poprawą
1 kwartał 2024 - premiera CS2
Mamy teraz spadki kursu, spowodowane tym, że przesunęli premiery gier o 1 lub 2 kwartały. Ale tak naprawdę liczy się sukces CS2, bo to wyniesie spółkę na inny poziom przychodów.
Czy warto teraz sprzedawać, żeby odkupić bliżej premiery? Pamiętajmy że, rynek wycenia przyszłość i im bliżej premiery tym bardziej kurs będzie rósł, a karta Steam i pierwsze materiały z Cooking Simulator 2 już w Czerwcu.