Komentarz BDM: "pozytywne. Spółka w styczniu wypracowała 3,8 mln PLN, czyli 22% więcej r/r oraz +40,1% m/m! W minionym miesiącu HOPY wygenerowały 1,3 mln PLN (-25% r/r, +9,2% m/m), natomiast segment F2P 2,4 mln PLN (+87% r/r, +66,5% m/m!). Pozytywnie zaskoczył nas „Unsolved”, który odpowiadał za 1,9 mln PLN (+116,7% r/r oraz +69,0% m/m!), tym samym osiągnął historyczny szczyt. Spodziewaliśmy się wzrostu tej aplikacji m/m, jednak powyższy odczyt znacznie przebił nasze oczekiwania. „Bladebound” natomiast dołożył od siebie 0,5 mln PLN (+57,2% m/m, +18,5% r/r). Urosły również znacznie koszty UA (+229,0% m/m, +62% r/r) do poziomu 1,5 mln PLN, co w tym przypadku również odbieramy pozytywnie - przypominamy, że w 2H’21 spółka miała problemy z prowadzeniem kampanii marketingowych, co przełożyło się na spadek przychodów najważniejszego obecnie projektu w spółce („Unsolved”). W naszej ostatniej rekomendacji (Artifex Mundi Kupuj 18,0 PLN) liczyliśmy, że 2022r. spółka zintensyfikuje UA, co przełoży się na powrót „Unsolved” do ścieżki wzrostowej. Tym samym podtrzymujemy nasze stanowisko, że tak dynamiczny wzrost kosztów związanych z kampaniami reklamowymi przełoży się na dalszy wzrost tej aplikacji w kolejnych miesiącach."