Narastająco, po pierwszym półroczu przychody grupy LPP wzrosły o 13,3 proc. rdr do 9,3 mld zł (w walutach stałych o 18,6 proc.).
Sprzedaż w sklepach stacjonarnych wzrosła 19,2 proc. rdr, LFL wzrosło o 5,1 proc. Sprzedaż online wzrosła 17,3 proc. rdr.
Grupa w I półroczu osiągnęła marżę brutto na poziomie 52,3 proc., co było o 3,6 pp. lepszym wynikiem rdr. Jak podano, wyższa rdr marża brutto została osiągnięta dzięki znacząco niższym rdr kosztom zakupów kolekcji, bardziej korzystnym rdr kursom USD/PLN oraz mniejszym rdr akcjom promocyjnym wspierającym sprzedaże. Dodatkowy wpływ miała niska baza rdr.
EBITDA grupy wyniosła w I półroczu 1,813 mld zł, co oznacza wzrost o 21,3 proc. rdr. Zysk netto jednostki dominującej wzrósł do 720 mln zł z 553 mln zł rok wcześniej.