Pomysł naszego forumowego kolegi Asdf, który zasugerował kilka dni temu byśmy rozpropagowali rolkę ecoACTION o butelkomacie w swoich mediach społecznościowych okazał się niesamowitym sukcesem medialnym i od tamtej pory do tej chwili filmik ma już ponad 74 tysiące wyświetleń. Żaden tego typu film informacyjny wyprodukowany przez ACTION przez 10 lat funkcjonowania kanału spółki na Youtube nie zdobył takiej popularności, w tak krótkim okresie czasu. Maksymalnie do tej pory to było 25 tys. wyświetleń uzbierane przez wiele lat, a nie w kilka dni. Zważając, że akcjonariuszy ACTION jest około pięciuset, to na wynik przełożyło się coś znacznie więcej i już teraz żartując, nie wiem, czy ten sukces to sam rewelacyjny automat kaucyjny ACTION, czy znak X na dziennikarzu znanej stacji TV, jest tego przyczyną? Co sądzicie? Odnośna rolka ACTION jest tutaj: https://www.youtube.com/@actions.a.5091/shorts