LPP dywersyfikuje asortyment. Spółka wprowadza do sprzedaży linię produktów Reserved Home
Odzieżowa spółka LPP – właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay – rozszerza asortyment pierwszego z tych brandów o artykuły do domu i wystroju wnętrz. Produkty z linii Reserved Home są dostępne łącznie na 30 rynkach. Ile pozycji ma docelowo obejmować portfolio nowego subbrandu?
Pomysł na stworzenie Reserved Home powstał jeszcze w czasie pandemii, gdy dostrzegliśmy wyraźny wzrostowy trend w segmencie wyposażenia i dekoracji wnętrz. Zauważyliśmy, że jest to nisza, którą możemy wypełnić – mówi Alina Raszkowska, dyrektor departamentu akcesoria w Reserved.
Prace nad nową linią asortymentową ruszyły w drugiej połowie 2021 r. Pierwsze projekty kolekcji Reserved Home zaczęły powstawać już na początku 2022 r. Dlatego już na starcie tego projektu LPP udało się wprowadzić do sprzedaży blisko 700 artykułów do domu i wystroju wnętrz, co stanowi około połowę asortymentu planowanego docelowo (portfolio linii Reserved Home ma zostać rozszerzone do ok. 1,3 tys. pozycji).
Co w portfolio?
W ofercie dostępnej obecnie ponad 30 proc. stanowią wyroby tekstylne, z osobną kategorią wyrobów dla dzieci. Do tego dochodzą elementy wyposażenie kuchni i jadalni, wyroby dekoracyjne czy artykuły łazienkowe. Uzupełnieniem stałej oferty mają być kolekcje sezonowe (na ten moment obejmują one artykuły dla zwierząt i świece zapachowe, ale w planach są też produkty świąteczne i outdoorowe).
Elementem wyróżniającym Reserved Home mają być kolekcje tworzone we współpracy ze znanymi polskimi producentami, takimi jak Krośnieńskie Huty Szkła Krosno.
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/lpp-dywersyfikuje-asortyment-spolka-wprowadza-do-sprzedazy-linie-produktow-reserved-home