- Kapitalizacja ok 50 mln zł
- wartość księgowa akcji 10,78 zł
- bardzo niska kapitalizacja (względem np. spółki GLC - około 7 krotnie niższa przy przychodach o około 20% niższych)
- marki Cleani i Presto - wycenione na ponad 100 mln zł
- technologia Arvell (jedyna technologia na rynku do produkcji ekomateriałów - potwierdzone badaniami naukowymi) https://arvell.harperhygienics.com/
- cleanic - rozpoznawalna marka własna, z bogatą ofertą produktów, w tym certyfikowanych ECO
- presto - rozpoznawalna marka własna
- Kindii - rozpoznawalna marka własna, z bogatą ofertą produktów, w tym certyfikowanych ECO
- od kwietnia 2021 r. produkcja dla Biedronki
- produkcja dla zewnętrznych kontrahentów
- wzrost eksportu
Refinansowanie zadłużenia, które powstało kilka lat temu na skutek decyzji o rozbudowie potencjału maszynowego pod produkcję włóknin dla klientów biznesowych, systematycznie malejące
Cyt.
"Od zeszłego roku skupiają się na rozwoju produktów wykonanych w 100% z naturalnej włókniny, takiej jak bawełna organiczna, bambus, celuloza, a także na opakowaniach ekologicznych: nadających się do recyklingu lub biodegradowalnych. W marcu 2020 wprowadzili do drogerii Rossmann szeroką gamę linii Cleanic Naturals z certyfikatami Global Organic Textile Standard (GOTS) by Ecocert, Vegan i Cotton Incorporated z opakowaniami w pełni nadającymi się do recyklingu. Z miesiąca na miesiąc ich oferta naturalnych produktów ekologicznych we wszystkich kategoriach i we wszystkich kanałach dystrybucji będzie się powiększać i są z tego dumni. „My, Harper Hygienics, staramy się być w zgodzie z naturą. Zielona gospodarka i konsumenckie trendy eko to czynniki napędzające nasze główne zmiany portfolio w 2020 roku