Dnia 2025-07-29 o godz. 19:21 ~lol napisał(a):
> "pion techniczny zaczynał mieć pretensje, że artyści zmieniają scenariusze, zastępują, postacie czy lokacje innymi, bo każda taka zmiana powodowała konieczność pisania niemal na nowo, dużych sekwencji silnika"
> > "Sekwencje silnika" pisali... Buahaha!
> > Klaun nagan wskakuje na nowe poziomy autoparodii.
Lola..! Droga znawczyni loczków i koczków..!! xDD
„Jenzyka polska to być cienszka jemzyka".. xDD
A już zastosowanie w nim obcojęzycznych - terminów - może wywołać zbędne zmarszczki na twoim niezmąconym myśleniem liczku.. xD
Wiem że w twoim przypadku.. to zadanie daremne.. ale wyjaśniam:
- Nie chodzi o silnik jako urządzenie, przekształcające energię z jednej formy na np energię mechaniczną.. ale o silnik jako główna część kodu gry (wraz ze zintegrowanym środowiskiem programistycznym) umożliwiającym pracę zespołowi twórczemu.
- Natomiast SEKWENCJA - jest to uporządkowany ciąg elementów, informacji a nawet zdarzeń, które następują po sobie w określonym porządku. Może to być sekwencja znaków, symboli, zdarzeń w grze, czy też w kolejność ciągów w kodzie. W każdym przypadku, sekwencja charakteryzuje się logicznym następstwem elementów, które są ze sobą powiązane i tworzą pewną całość.
- Wreszcie pisanie silnika gry - to proces tworzenia oprogramowania, umożliwiającego stworzenie gry i nie chodzi o to, żebyś wzięła długopis i zaczęła pisać liściki.
Dlatego Lolu.. wytrzyj i przypudruj nosek, i pozwól ludziom (dysponującym intelektem) w spokoju wymieniać poglądy..
xD