W ogóle niewycenianą w kursie częścią Marvipolu jest segment magazynowy Marvipol jest wyceniany bez tego segmentu gdyż analitycy w rekomendacjach uważali że zyski z tego segmentu są jednorazowe ,co jest oczywistym absurdem być może wynika to z faktu że rekomendacje te są sprzed roku a segment ten pomimo rozpoczęcia działalności w 2015roku pierwsze zyski pokazał w 2017 roku i była to sprzedaż jednego magazynu ale wystarczy spojrzeć na liczby od 2017 do 2018 rozpoznano 16 mln zł ale tylko w ostatnich 9 miesięcach 2019 rozpoznano 39,6 mln a wiec wzrost ponad 200% str 19https://www.marvipol.pl/relacje/wp-content/uploads/2019/11/2019-11-25-Marvipol-Development-Q3-2019-r.-prezentacja-inwestorska.pdf
Do zaksięgowania pozostało jeszcze 7 mln ze sprzedaży w 4 q 2019 roku IC 92 w Pruszkowie .Natomiast na ten rok na 1q 2020 juz jest do zaksiegowania 30 mln bo w styczniu spłynęła z tego kasa netto 129mln a na 2 q możliwe do zaksięgowania jest kolejne 70 mln bo spółka podpisała umowę przedsprzedaży dwóch magazynów za kwotę 120 mln zł co przy kapitalizacji spólki 190 mln wydaje się że rynek wycenia w cenie akcji tylko segment developerski a zapomniał wogóle o tym segmencie tak jak analitycy i segment ten nie jest brany wogóle pod uwagę . Dla przypomnienia w 2019 roku spółka sprzedała 4 projekty magazynowe W tym roku w styczniu sprzedała trzy a dla dwóch kolejnych projektów zawarła w lutym umowy przedwstępne sprzedaży za 120 mln a więc do sprzedaży pozostały tylko trzy powierzchnie magazynowe ale spółka chce dalej rozwijać ten segment bo z wywiadu z grudnia wiemy że
Celem spółki jest posiadanie w portfolio 6-10 projektów i do 200 mln zł zaangażowanego kapitału.
"Rozpoczęliśmy w tym roku realizację trzynastego projektu magazynowego w ramach segmentu grupy, rozwijanego od 2015 roku. W trakcie ostatniegiego etapu fazy przedtransakcyjnej z kontrahentem
są kolejne projekty. Tempo uruchamiania nowych projektów jest uzależnione od tempa sprzedaży obecnych obiektów z portfolio oraz dostępu do finansowania” - dodał.
Jego zdaniem, to co napędza i będzie napędzać rynek magazynowy w przyszłości to rozwój e-commerce, rozbudowa infrastruktury drogowej, centralne położenie Polski w Europie oraz zmiana formatu sklepów z wielkopowierzchniowych na mniejsze.