Pani Prezes maj 2022 - sytuacja na rynku motoryzacyjnym pogarsza się...
Lipiec 2022 - rynek pełen jest niepewności 2 półrocze może przynieść kolejne wyzwania. Sierpień 2022 -slaba koniunktura przemyśle samochodowym nie przeszkadza nam w zdobywaniu rynku patrzymy optymistycznie na 2 połowę roku.
Listopad 2022 - poprawa sentymentu pozwala pozytywnie patrzeć w przyszłość. Otrzymujemy pozytywne sygnały z rynku samochodowego stabilny i dobry poziom produkcji w 2023. Styczeń 2023 plany klientów wzrost zapotrzebowania na 10 procent . Tak zmieniła się sytuacja przez rok. Rok temu mieliśmy alumetal nawet po 78 zł . W międzyczasie stało się to wszystko o czym mówi wciąż Pani prezes czyli kwitnące perspektywy z piekła do nieba . To nie jest tylko zdanie Pani prezes widzą to też inni. W międzyczasie zakład w Nowej Soli został zmodernizowany i działa od grudnia na lepszych mocach . Od marca zakład w Gorzycach ma mieć większe moce . Do tego sama marża wciąż rośnie za 4 q była chyba rekordowa. Doszła duża umowa z Tesla. W międzyczasie zarobiono 16 zł na akcję i wszystko wskazuje że i ten rok będzie rekordowy . Wzrost mocy i wzrost zapotrzebowania na produkty . A my dalej kręcimy się wokół 73 zł przyczyną jest oczywista. Ale czy to możliwe żeby po roku takich zmian znowu ktoś proponował taką cenę ? Nie liczę już dywidendy bo ona zostanie nam wypłacona i to chyba w największym wymiarze . Aluminium nie jest drogie nie są potrzebne duże środki obrotowe są wolne pieniądze a właściciel skoro sprzedaje to wypłaci max czyli 12.3 co zasugerował już wcześniej fundusze też będą hapy. Teraz jest taka dość przyjmą sytuacja że po odcieniu tej dywidendy kurs natychmiast powróci w swoje miejsce bo jakoś nie wierzę żeby przy szykowanym wezwaniu i średniej 3 6 miesięcy koło 70 kilka kurs mógł spaść.