Zgadzam się z tym żeby analizować na chłodno. I z całej Twojej wypowiedzi jest to jedyna rzecz z którą się zgadzam.
Głównym problemem jest fakt, że nie wiesz co mówisz. Unholy to był największy i strategiczny projekt dla Duality. Nie była to jak próbujesz sugerować gra tworzona na zlecenie. To autorski projekt Duality dla którego znaleźli wydawcę i był tworzony wedle wizji Duality.
Zawiedli w kwestii marketingu, współpracy z wydawcą i podpisywaniu z nim umowy, zawiedli jeśli chodzi o komunikację z akcjonariatem i jak się okazuje z samą grą też wyszło przeciętnie.
Co do własnych produktów udowodnili już dodatkami do Barn finders i Tales of tommorow, że nie idzie za tym ani jakość ani pieniądze. Najlepszy okres to jednak była ścisła współpraca z osławionym PlayWayem.
Więc albo pochylenie głowy i powrót do PlayWaya albo dalsza próba udowadniania, że wiedzą lepiej w co gracze chcą grać.
Następne w kolejce Diorama Designer i Barn finders 2. Moim zdaniem fatalne posunięcie.