Dokładnie Blockbuster, to tylko prognozy i scenariusz bazowy wynoszący milion kopii. To pewnie da +30 mln zł do zysku, i łącznie 40-50 milionów w rok od premiery Starrupture. Scenariuszem negatywnym byłoby 300-500 tysięcy kopii w rok (zysk łączny Creepy 20-25 milionów), a pozytywnym 1,5-2 miliony kopii w rok (zysk 60-80 milionów w rok). Ale scenariusz bazowy to pewnie milion kopii biorąc pod uwagę renomę Creepy, gatunek, longsellerowość survivali itp.
Więc tak sobie gdybamy próbując coś oszacować (wszystko tez zależy od tego jak księgowo bedą rozliczać koszty produkcji gry, czy rozlożą je na parę lat czy praktycznie wszystko w pierszym roku). Natomiast naganiacze spadkowi w postaci funciaka tylko wylewają jad i dwoją się i troją mając nadzieję że kurs spadnie do oczekiwanych przez nich poziomów.