Problem przy tego typu wałkach jest taki że ślad pozostaje w rękach klienta, przykład
NEWAG - kombinacje z oprogramowaniem , ale oprogramowanie jest u klienta i klient decyduje o kolejnych krokach , tu w przypadku oprogramowania jest możliwość aktualizacji i usunięcia śladu ,ale zostaje ślad aktualizacji i można porównać różnice w oprogramowaniu.A to nie takie proste żeby napisać nowe oprogramowanie zawierające taki sam rozmiar i działanie (i ewentualnie ujawnić przed sądem kod źródłowy z sprzed aktualizacji)
Volkswagen - dieselgate tu też ślad został u klienta i praktycznie nie do usunięcia bo by musieli ujawnić przed siecią serwisową dlaczego to robią i zmieniły by się parametry homologacyjne poduszczające pojazdy do sprzedaży.
POLWAX - jeśli były kombinacje żeby celowo nie ukończyć inwestycji i doprowadzić POLWAX do upadłości to został ślad tego działania i jest w rękach POLWAX w dokumentacji lub na terenie inwestycji.
Trzeba poszukać, bo termin tej inwestycji to 2016 - 2019 , dawno to powinno zostać zakończone.