A teraz merytoryka dlaczego uważam żeby odnieść się do Q4:
- zobaczymy jak wyglądają przepływy, zapasy, koszty pozyskiwania klientów mając na uwadze że tego nie bylo w Q1.
- zobaczymy czy zarysowuje się jakiś wyraźny trend poprawy, czy nadal są chęci ale bez wyraźnego przełożenia na wyniki
- zoabczymy wyniki bez wpływu dotacji (chyba że jakieś były)
Dla mnie właśnie koszty pozyskania klienta są ważne. Pisał o tym rzeczowo aaa (a pan milo nie znał argumentów). Rzecz w tym że wszystkie produkt poza zegarkami są znacznie tańsze i koszt podsyłania, dostawy wpływa znacząco na wyniki. Zegarki jak widać nie rozwinęły się tak jak planowali (może rynek płytszy,a może jakość w porównaniu do silnej konkurencji europejskiej słabsza ..nie wiem ale tak jakby to odpuścili).
Nie wiem dlaczego drewniane bransoletki, zegarki czy gadżety na wesela miałby mieć wysoki sezon w Q4? Że niby prezenty na gwiazdkę? A torebki? Doniczki?