Chyba warto przeczytać jeszcze raz cytowany artykuł, o tym, iż wprost.pl notuje wzrost odsłon 5-krotny, a następnie link poniżej:
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-wydatki-w-2018-roku-o-9-2-proc-w-gore-w-internecie-wiekszy-wzrost-niz-w-telewizji.
Rok temu Lisiecki mówił, że gazeta nadal będzie , ale gł koncentracja to internet.
Widać, że nakłady reklam w necie rosną szybciej niż w tv i gazetach.
Zobaczymy , jak to się przełoży na wynik w II kw.
W ostatnich 2 latach II kw zawsze był najsłabszy. Rok temu zaledwie 0,2 mln zł zysku.
Obstawiam, że teraz będzie min. 1,5-2,0 mln zł.
III i IV kw tradycyjnie będą najlepsze i tegoroczny wynik powinien zamknąć się na poziomie 10,0-12,0 mln zł.