skąd wiesz, że kwiecień i maj byly super? zastanawiam się w sumie w jaki sposób kwiecień np. miał być super skoro spółka w tym czasie była jeszcze niezbyt dobrze zatowarowana (wystarczyło spojrzeć na stronie na ilość obuwia z nowej kolekcji i przejść się do kilku sklepów)? W maju faktycznie dość przyzwoicie jak na siebie się dotowarowali kolekcją wiosna lato. Pytanie czy to nie za późno skoro w kwietniu uzyskuje się najwyższe marże.
Na dziś PMA ma niestety wciąż bardzo wysokie koszty sprzedaży (pewnie głównie koszty najmu). Widać po rodzaju obuwia (materiału) z kolekcji wiosna lato, że chcą zwiększyć marże na poziomie brutto ratując się przed wysokimi kosztami sprzedaży. Natomiast czy to wystarczy do sukcesu? czas pokaże.
Na dziś kluczowe jest, aby mieli towar, by generować możliwie największy przychód na metr.
Odnośnie sprzedaży w necie, to w 1Q wygenerowali z tego kanału około 8-9% przychodu, czyli tyle ile generują średnio 3 obiekty. Zatem na pewno jest to dobry kierunek rozwoju.