Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  12,00 zł , zmiana od tamtej pory: 36,00%

Re: To już inny biznesmodel - ebitda Softwaremind x 10 x 50%

Zgłoś do moderatora
Popatrz na odpowiedż w czasie konferencji wynikowej:

"Tak musimy pozycjonowac spolke ze wzgledu na sprzedaz i postrzeganie klientow. Musimy spolke pozycjonowac przede wszystkim w stosunku do klientow; pozniej w stosunku do inwestorow. Uwazamy ze nasi inwestorzy madrzy i potrafia dostrzec fakt o ktorym Pan mowi powyzej; tj ze sam SM stanowiu ogromna i rosnaca wartosc; w kotrym posiadamy 50% udzialow. Mozemy robic wiecej w komunikacji tych faktow.

Oczywiscie rozwazamy mozliwosc spin-off-u pozostalych obszarow (tj FTS - fintech uslugi; jak SM ale dla bankow). Na razie na to nie zdecydowalismy sie; ale jesli bedzie wyrazna wola i presja ze strony akcjonariuszy to jestesmy gotowi na taki ruch."

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
AILLERON -1,69% 16,32 2025-10-10 16:48:34
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.