Oprócz leasingu należy dodać olbrzymie możliwości handlu chińskimi samolotami wycofywanymi z użytku na tamtejszym rynku ze względu na regorystyczne przepisy dotyczące części zamiennych .
Największa liczba bizjets latające wokół Chiny mają już lub mają zamiar dotrzeć do końca swojego okresu gwarancyjnego. Bez wątpienia, część z nich będą sprzedawane do innych operatorów w innych regionach, ale jest to nieuniknione, że większość floty pozostanie wewnątrz lądu. Ponadto, według danych z Chin, 2016 był pierwszym rokiem, przez długi czas, gdy rynek wtórny samolot przekroczony rynek nowych dostaw samolotów.
Jednak, gdy jeden drzwi zamyka, drugi otwiera i podczas dostawy w Chinach .To może być również wspaniałą okazją do MRO, aby spróbować ustalić ich obecność w jednym z mega gospodarek świata, jednak to jeszcze do obrazu niż gołym okiem widać,” wyjaśnia Dariusz Saługa, prezes Jet Maintenance Solutions , „Wyzwania zacząć z potrzebą na naziemny obecności. W celu zapewnienia konkurencyjności na rynku chińskim bizav, należy ustanowić JV z lokalnym podmiotem prawnym, to od razu stwarza zagrożenie dla środowiska wewnętrznego i procesów biznesowych ze względu na różnice kulturowe.”
Opublikowany: Maj 23, 2017
https://www.aerotime.aero/en/mro/18842-china-business-aviation-creates-new-opportunities-for-mros