Konrad, to co piszesz wydaje się być oderwane od informacji zawartych w danych za sprzedaż w Q3 2025 i w komentarzu zarządu do tych danych. Oczywiście możan zakłądać, że zarząd kłamie. Ale zakładając, że zarząd nie kłamie, co wydaje mi sie jednak bardziej prawdopodobne, to osiągnicie porównywalnej EBITDY w Q3, co w Q2, nie powinno być problemem. Przychody w Q3 są tylko o 6 mln zł mniejsze niż w Q2. To tylko o 1,5% mniej. zarząd twierdzi, że w Q3 następuje "dalsza optymalizacja kosztów marketingu (...), co przekłada sie na wzrost rentowności spółki". To chyba czytelny komunikat, że przy minimalnie niższych przychodach i minimalnie wyższej marży, zakładajac podobne koszty (bo chyba nie znacząco wyższe, skoro są optymalizowane) możemy liczyć na bardzo podobna EBITDĘ. Zauważ też, że Q3 zawsze był lepszy od Q2.