Dokładnie, zgadzam się ze tezą :,,zniechęcanie do spółki''. Niezależnie od obiektywnych wyników finansowych, nie mamy pozytywnego PR ze strony spółki, czy jak to ująć - jakiegoś wysiłku, aktywności, istotnie zwiększonych nakładów marketingowych na rozpoznawalność Text i ich produktów, akcji promocyjnych, uświadamiających, pokazujących potencjał nowego suite etc. Również mam wrażenie, że jest to na rękę zarządowi Text. Kilkakrotnie pisałem na forum o case spółki Zendesk, którą prywatni właściciele zdjęli z Nasdaq w 2022 zaraz po wprowadzeniu produktu suite i zdołowaniu kursu akcji (okres 2021 - 2022). Potencjalnie może być na stole buyback / buyout oczywiście po jak najkorzystniejszej/najniższej cenie. A jak będzie okaże się po czasie. Interes zarządu, głównych właścicieli nie musi i często nie jest zbieżny z interesem drobnych akcjonariuszy.