Ulica nie zrobi żadnego short squeeze, bo nie ma na to środków, co najwyżej może się podłączyć do trendu wzrostowego. Akcję muszą zacząć fundy, podmioty z dużą kasą, które zaczną wrzucać tu po naście mln na sesji a nie 1-2. Ten rok finansowy jest istotny, bo albo do czerwca 2026 spółka pokaże, że trwająca od 2023 transformacja marki i produktu zaczyna przynosić jakieś efekty (czekamy na choćby jaskółki optymizmu), albo nie do końca plan wychodzi, a wówczas będziemy się tu dalej zsuwać z wyceną. Co dla mnie jest rozczarowujące to słaby marketing marki Text w różnych kanałach dostępowych oraz mała aktywność władz spółki, w tym prezesa, w bieżącym komunikowaniu prowadzonych działań, tego czym się zajmują, jaka jest przyszłość przed spółka, plany, chwalenie się sukcesami o ile są (np podpisaniem kontraktu z jakims większym, znanym podmiotem), rozpowszechnianie pozytywnych feedback'ów z produktu od klientów małych i dużych. Słowem promowanie spółki, aby marka Text przebiła się do większej świadomości również krajowych inwestorów.