Forum Zakładanie firmy

Re: Sklep internetowy

Zgłoś do moderatora
Witam

Troszkę mnie nie było i nie mogłem udzielić odpowiedzi na pytania. Temat widzę nieco podupadł w tym czasie :)

Pani Renato2
- Wysokość opłaty za przesyłkę lub wliczenie jej w koszt towaru jest indywidualną sprawą sprzedawcy. Oczywiści niezbędne jest poinformowanie klientów o wszelkich dodatkowych kosztach związanych z zakupem (np. przesyłka, kaucje, przedpłaty). Jeśli koszt przesyłki wliczony jest w cenę towaru podaną w sklepie - wówczas należy napisać - np. Cena przesyłki 0zł lub przesyłka gratis. Jeśli nie poinformujemy klienta o dodatkowych kosztach klient ma prawo nas zaskarżyć a przede wszystkim może:
- nie przyjąć przesyłki
- żądać zwrotu pieniędzy
- odesłać nam towar bez podawania jakichkolwiek powodów.

Niestety zbyt obszerne jest pytanie lukstera - było wałkowane juz nie raz. Wystarczy cofnąć się parę postów i poczytać. To wszystko już było. Przypomnę tylko jedno:

Sklep internetowy działa na takich samych prawach jak sklep realny a jego właściciela obowiązują takie same zasady jak właściciela sklepu realnego.

/** Zapraszam do sklepu www.ellit.pl jak i na moją firmową stronkę www.havier.foxnet.pl **/