A NGS ? Zapoznałeś się propozycją ?
Mnie ostatnia prezentacja nie ujęła . Oglądałeś konferencję we wrześniu ?Masz zdanie na ten temat? Dzisiejszy komunikat świadczy o wejściu w 3D
A niedawno to nie Ty pisałeś że czekasz na 9gr , bo co szkodzi zarobić 100% jak 444 ?
Dlaczego nie poruszasz tematu Magmy Films. Tam są moce i doświadczenie - nieprawdaż?
a tak przy okazji . Umowa z Malickim wskazuje na realizację poniższych założeń
Prace Badawczo-Rozwojowe (R&D)
Spółka Virtual Vision S. A. ma na celu, równolegle do prowadzonej działalności produkcyjno – usługowej, stworzenie ośrodka badawczego tworzącego programy komputerowe, pozwalające na produkcję filmów i seriali w realnym czasie, przy użyciu technik symulacji pozwalających na stworzenie wirtualnych aktorów o realistycznym wyglądzie.
Mimo wiodącej pozycji amerykanskich firm żadna z nich nie opracowała metod produkcji do symulacji w czasie rzeczywistym realnie wyglądającego aktora. Zastąpienie prawdziwego aktora jego cyfrowym sobowtórem jest procesem stosowanym głównie w efektach specjalnych (np. w scenach niebezpiecznych akcji lub scenach niewykonalnych dla aktora lub dublera). Tworzenie tych efektów jest obecnie wynikiem obróbki pojedynczych klatek filmowych, co czyni tego typu usługi bardzo kosztowymi i czasochłonnymi.
Stworzenie bazy danych odtwarzającej realnie wyglądającą postać aktora, pozwoli np. na „przywrócenie do życia” ekranowego nieżyjącego już aktora lub wiekowy Robert Redford sam będzie mógł sterować swoim młodszym, cyfrowym wcieleniem („cyfrowy make-up”).
Baza danych, odtwarzająca realnie wyglądającą postać ludzką, otwiera nie tylko nowe możliwości artystyczne i nowe sposoby realizacji filmowo - telewizyjnej, ale również znajdzie szerokie zastosowanie w produkcji gier komputerowych czy innych dziedzinach jak np. w medycynie