Trudno powiedzieć, ile ta spólka będzie warta w jakimś momencie, ale za jakieś 1,5-2 lata ja bym kombinował tak:
W ostatnim kwartale zysk wyniósł niecałe 900 tys (przyjmę 1 mln, żeby było prościej) X4 kw.= 4 mln. rocznie bez zwiększenia sieci i sprzedaży.
Teraz trzeba oszacować o ile wzrośnie sprzedaż reklam, jeśli za to wziąl się TVN i jest atrakcyjny content (Wait i Shoping). Ja przyjmuję, że z 10 razy, na czuja. To daje 40 mln. Do tego podwojenie sieci, co wkrótce ma nastąpić (nowa sieć supermarketów). Z TVN na tym sie ekspansja pewnie nie skończy, ale zostańmy tu. To wszystko daje 80 mln zysku. Trzeba odjąć marże TVN, zostanie będzie powiedzmy 60 mln.
Jest 66 mln akcji, więc wychodzi około 1 zł na akcję x C/Z dajmy na to - 15 = 15 zł
Oczywiście to zgadywanka i pobożne życzenie, ale na porządnych przesłankach. Nie liczę ekstra kosztów (instalacje, teraz kupili software, inne), nie biorę pod uwagę emisji akcji, ale też wzrostu cen reklam po rozbudowie sieci i w miarę wzrostu popularności tego medium, co na Zachodzie już się stało.