"inwestorzy" jak zwykle mają potężne rozeznanie w księgach. Stąd mamy piękne spadki :)
Od siebie dodam, że przychody ze sprzedaży w kwartale premiery Succubusa wyniosły dokładnie 3.85mln zł z czego zakładam, że ok.3.7mln to Succubus.
Zgodnie z komunikatem kolejnym z 3 marca na dzień poniższego raportu przychody wyniosły 5,5mln, czyli można spokojnie założyć, że przychody za 1 kwartał 2022 wyniosą ok.2.2mln złotych.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/MADMIND-STUDIO-S-A-Raport-sprzedazowy-dotyczacy-gry-Succubus-8290937.html
Koszty kwartalne wynoszą ok.0.8mln złotych dlatego wykażą minimum 1.4mln zysku brutto w 1 kwartale.
Kluczowe w 2022 będą konsole , z których spodziewam się ok.4mln przychodu przy 80% udziale w sprzedaży, czyli łączną sprzedaż Succubusa na konsolach w 2022 prognozuję na ok. 90tysięcy sztuk, co odpowiada mniej więcej 50% tego, ile wyniesie sprzedaż Succubusa na PC w ciągu 6 miesięcy. Obecnie wynosi ok.170 tysięcy sztuk po ok. 33zł z 1 kopii plus dlc ok.10 tysięcy sztuk , ale po dużo niższej średniej cenie na poziomie 7,5zł z 1 dlc. Przychody na konsolach z 1 kopii powinny być ok.90% wyższe z powodu braku różnicowania geograficznego cen.