I jeszcze jedno na spólki bardziej patrzyłbym od strony marzowosci i Mozliwosci generowania kasy a nie przychodów ----szcegolnie w mobilkach .
co z tego ze np w 2021 roku HUG mial 370 M $ przychodów ? skoro mieli 110M kosztów wlasnych 150 M kosztów marketingowych i jeszcze 50 M $ kosztów finasowych ---efektem tego było " Tylko " 30 M $ zysku operacyjnego Netto i wykazanie straty netto 10 M $
w tym roku po 3 qw HUG ma 190 M $ przychodów ---czyli tylko 50% tego co w 2021 ALE ---ma mniejsze koszty wlasne mniejsze koszty marketingowe a co za tym idzie ma ZYK 46 M $ i zysk operacyjny prawei 50 M $ czyli wiecej niz mial HUG w 2021 roku----Ryunek growy ciagle sie zmienia i jesli Spolki tego nie dostrzegaja to sa w KLOPOTACH ---HUG to dostrzega dlatego Od jakiegos czasu mowi ze --ZALEZY IM NA RENTOWNOSCI a nie na pakowaniu kasy w Kampanie reklamowe ktore sa kosztowne i ktore moga przysniec wiecej STRAT niz KORZYSCI --- Oni ciegle mowia ze chca budowac Wartosć dla akcjonariuszy --widza problemy na rynku growym mobilek w grach " cpolecznych " i wola Mocniej skupiac sie na Szunankiu Nowych akwizycji ---I szukaniu oszczednosci i UTRZYMANIOU WYSOIKIEJ RENTOWNOSCI ---niz wywalaniu KAPUCHY na prawo i lewo na reklame --ktora wcale nie musi mocno pozytywnych skutkow-----JAk to zeobił swego czasu CIG z LotF 2 -gdzie jakieś relatywnie kosmiczne kwoty reklamowe zaksiegował VS --ilosc sprzedanych kopii ---LOTF mial kosztowa,.c 180 M a sie okazało ze kosztował z Reklama 300 M PLN --- i BYŁ ZONK .