Zgadza sie - wlasnie tak musisz zrobic. A co jesli np. bedziesz mial juz po jakims czasie 5000 przelewow i przyjdzie klient z reklamacja odnosnie rachunku sprzed miesiaca - co zrobisz? Ile czasu ci zejdzie na szukaniu wlasciwego przelewu - a klient bedzie czekal, kolejka bedzie rosla. Po drugie - wyslanie przelewu nie oznacza od razu jego realizacji przez bank. Profesjonalne firmy podpisuja umowy z bankiem ktor edaje oprogramowanie, dzieki ktoremu mozesz sprawdzic czy dany przelew zostal zrealizowany, jesli nie to dlaczego, a jesli tak to kiedy. I nie musisz szukac - bez wzgledu czy zrealizowales juz 1000 przelewow, czy 100 000 przelewowo znalezienie takiego rachunku to kwestia 30 sekund.
Wiem, poniewaz prowadze punkt przyjmowania oplat. Jestem w sieci, ale posiadam wlasne konto bankowe, z ktoeg realizuje przelewy. Place pare groszy od kazdego przelewu - ale dzieki temu mam dostep do nowych wersji oprogramowania oraz profesjonalna obsluge i pomoc