Pojedź do Dziadkowskiego i zobacz fabrykę. Porównaj ze stanem sprzed 9 lat na google street View.
Poszukaj w ESPI informacji od kiedy tam zmiany następowały.
Popatrz na importkey ile tys kg poszło do USA. Porównaj z latami poprzednimi.
Policz ile TIRów poszło w TYM roku a ile szło wcześniej.
Pytanie nie CZY ale KIEDY pójdzie ostro w górę. Może dopiero za rok. A może w październiku.
Przeanalizuj szanse utraty kapitały przy zakupie w lewej po cenie max. 19.10 (małymi kroczkami da się przez 2 miesiące nieco skupić) i porównaj z szansami zysku.
Stan około 19.20 jest bardzo mocno "uklepany" i spadku tu nie będzie. Zysk wydaje się bardzo wysoko prawdopodobny. Dla spekulantów najgorsza możliwa spółka - nawet kółek nie ma jak kręcić. Dla longów - bardzo udana spółka. Niskie ryzyko straty , duża szansa sporego zysku w przyszłości. I duża szansa dywidend. Ja strzelam na 80 gr za 2021, zmienię zdanie o spółce jeśli będzie mniej niż 60 gr, a mocno utwierdzę w poprawności wyboru gdy będzie 1 zł +
PS. Tam jeszcze trwa budowa a raczej wykańczanie więc na razie przyszłej pełnej mocy produkcyjnej moim zdaniem nie ma. Czyli dywidenda za 2022 będzie wyższa niż za 2021