KKSM nie może wrócic do Skarbu, bo DSS zapłacił całośc ceny i otrzymał odcinek zbiorowy akcji (źródło: MSP). Zobowiązania prywatyzacyjne to inna sprawa, jest to zwykłe zobowiązanie spółki (DSS i SSW), które będzie egzekwowane w trybie upadłości (i nie ma pierwszeństwa np. przed roszczeniami pracowniczymi). Nie wiem, czy DSS dał jakąkolwiek gwarancję wykonania zobowiązań prywatyzacyjnych, ale chyba nie. Bogl nie jest firmą z branży, został przez DSS wyciągnięty z kapelusza, bo nikt inny nie chciał z DSS-em budowac A2. Po co im Piława? Program budowy autostrad kończy się w bieżącym roku i następny odcinek serialu będzie najwcześniej w roku 2014. A co z produkcją w roku 2013? DSS nie ma klientów poza budowniczymi dróg, jak nie będzie budowy dróg, to nie będzie sprzedaży. Przed DSS-em trudny rok 2012 i jeszcze trudniejszy 2013. Jeżeli ktokolwiek kupi Piławę, to albo prawdziwy inwestor branżowy typu Lafarge (ale musi miec ok. 100 mln), albo fundusz private equity (jak np. w przypadku Libet-u). Jeżeli Patrowicz, to po to, żeby wyczyścic wrzoda i sprzedac dalej. No i na to wszystko nakłada się upadłośc KKSM. Będzie się działo!