chyba ty jesteś skończony.
większość nowych marek, które wchodzą do sieci galerii kończy źle, a w szczególności marek obuwniczych (ale nie tylko). Przez co od lat nikt nowy już nie wchodzi na ten rynek, bo koszt wykreowania marki i dotarcie z nią do świadomości Polaków jest zbyt duży. Zatem dla inwestorów marka Prima Moda wbrew pozorom ma wartość, bo istotnie ułatwia wejścia na rynek (bo jest marką rozpoznawalną w dużych miastach) i istotnie obniża cenę wejścia na rynek. Stąd marka Prima Mody wciąż ma określoną sensowną wartość.
Stworzenie dobrego sklepu internetowego i jego wypozycjonowanie w interenecie to też określone nakłady
Otwarcie i wyposażenie 13 sklepów, to koszt w zależności od wystroju od 3 do 7 mln zł.
Do tego spółka ma w księgach w cenie nabycia towary o wartości ok. 10 mln zł (których w większości cena rynkowa jest wyraźnie wyższa niż księgowa).
Oczywiście są też spore zobowiązania
Spółce zdecydowanie łatwiej byłoby działać gdyby szła pod rękę z większym partnerem branżowym, który jest w stanie w tą spółkę zainwestować 6-10 mln zł (w jej rozwój, w rozwój kanału omnichanel w tym szybkości dostaw do klientów, inny system magazynowania towarów itd. itd.). Czy kiedykolwiek to nastąpi? nie wiem, ale to byłoby dla nas wszystkich najlepszym rozwiązaniem.
Kapitalizacja spółki dociera powoli do historycznych minimów. Zobaczymy, czy popyt i podaż znajdzie w tych rejonach wreszcie poziom równowagi.