Dnia 2025-01-07 o godz. 12:41 ~czujny napisał(a):
> Spółka skupia się na MRR i ARPU,a nie na przyroście klientów. Jest miejsce do dalszej podwyżki.
> Wielu klientów rozpoczyna trial, ale ma podpiętą kartę bez środków. Nie zostało to powiedziane wprost, ale tacy są odcinani.
> Wzrośnie działalność offline na terenie USA.
> Rośnie udział klientów jednego produktu na klientów wieloproduktowych (dziś stanowią 1/4 wszystkich klientów).
> Spólka rzuca rękawicę Intercomowi w temacie pozyskania klientów premium.
> 8% największych klientów odpowiada za 50% MRR (i chyba w tym kierunku idzie spółka).
> Dwa nowe produkty są w fazie beta (klienci już z nich korzystają) i mają na celu pełną automatyzację komunikacji.
Dzięki przyjacielu za zwięzłe podsumowanie. Takich ludzi potrzebujemy!