Jest spora szansa, ze jedna pseudogierka (Moonlighter 2) bedzie sie lepiej sprzedawala od FP2 albo The Alters w dluzszej perspektywie czasu, jezeli ja dobrze rozwina wraz ze spolecznoscia w EA.
Glowni nabywcy to klienci z USA, Chiny, Niemcy, Hiszpania, Francja...
Wiekszosc przychodow z panstw o najwiekszej cenie sprzedazy (oprocz Chin). Dodam, ze gra jest pod Nintendo Switch i kontrolery, jest potencjal na dobre oceny na steam, gdzie demo mialo 50-60% pozytywow, a obecnie gracze daja 80% przy 500 recenzjach. Usuna problemy z plynnoscia i kompatybilnoscia kontrolerow i mamy 85% i premiere na wszystkich platformach.
Osobiscie z calej trojki The Alters, Moonlighter 2 i Death Howl, najbardziej licze na Death Howl. Gra rowniez robiona pod Steam deck, Switcha i PC. Odbior demo to 94% pozytywow, a wyglodniali fani Slay The Spire, Dead Cells chetnie wskocza do innego swiata deck building w oczekiwaniu na sequel. Gra jest wyjatkowo klimatyczna, a zasieg 11B studio 1 milionem followers na steam bedzie mial przelozenie na sprzedaz tej gry. Wpasowuje sie swietnie w meaningful games od 11B, mysle, ze to bedzie czarny kon 2025. Gra nie kosztowala duzo, takze szybko powinna sie zwrocic.