Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  26,00 zł , zmiana od tamtej pory: -54,81%

Re: Pakiet uzbieramy można odbijać od brzegu

@Hue Hue

Nie jestem żadnym profesjonalistą. Są i wtopy i zyski, ogólnie mocno do przodu. Co do PLI to ja gram a, nie inwestuję. Obstawiłem jakąś część portfela ( którą mogę stracić) że im się uda! Ze zrobią udaną grę, że wyjdzie im serial. Inwestuję to ostatnio w Answear, wcześniej od 2011 w MCI, a ostatnio w SFD choć i spekulacja mi się tam udała.
Jeśli im się uda to fajnie, jeśli nie to stracę to co mogę stracić!
Naprawdę uwierz mi że wiedza nt spółki to nie wszystko by zarobić. Potrzebna jeszcze odwaga by podjąć ryzyko bo gdy go już nie będzie to akcji nie kupisz po 25zł. Była taka jedna spółka, wydawało mi się że ją znam i w sumie znałem. Tyle, że kasę z niej wyprowadzono. Był Gant i nie ma Ganta!!!

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
PLATIGE -2,08% 11,75 2025-10-03 16:49:03
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe