Dzieki - teraz rozumiem skad 22 mln, zgodnie z tym:
http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=27706b06-b9d3-422e-919f-c6aec978d732
nazwane juz 'oczekiwania' :-).
W zasadzie to tylko MobiTrust jest sensowny w calym wachlarzu, z okreslona
strategia.
No moze jeszcze mobijoy+made_in_mobile sa OK - jak widac po ich komunikatach
i opisie produktow sa b. zwiazane z core biznes O2O.
Natomiast co do przewagi/dywersyfikacji: to oczywiscie fajnie gdyby sie udalo,
ale jakos nie widac w tej chwili sensownej strategii w tym zakresie, a jesli sie
jeszcze poslucha czegos takiego na temat strtaegii od przedstawiciele O2O,
to sorry - ale rokuje raczej na 'rownie pochyla ku przepasci':
http://webhosting.pl/Nowa.strategia.One2One.stawiamy.na.Streemo.i.Multiscreen.tv
http://webhosting.pl/Piotr.Szostak.Stawiamy.na.Streemo.i.Multiscreen.tv.One2One
BTW: czy ktos moze mi wytlumaczyc o czym ten Pan mowi, a co ma na mysli
(pozatym, ze odstawia taniec pingwina przed ta kamera :P)?