Dnia 2019-02-19 o godz. 22:11 ~hujłej napisał(a):
> czytasz nieuważnie a do tego jesteś malkontentem. Do sieci Magnit należy tez ok. 700 drogerii, w których sprzedaje się wody i perfumy takich marek jak m.in. Calvin Klein, Antonio Banderas czy Bruno Banani a więc chyba to nie najgorsze towarzystwo dla CHOPINA. Tak więc nie o dyskontach tu mowa.
ja myślałem, że Chopin ma być marką premium????. Bruno Banani, Antonio Banderas i Cavin Klein... to jest średnia półka perfum po około 100-150 zł czasem poniżej....a nie premium... no, ale jacy fachowcy i znawcy branży kosmetycznej i perfumeryjnej takie wyniki sprzedaży w Miraculum... no chyba, że już plany budowania globalnej marki premium poszły w zapomnienie i teraz Chopin po weryfikacji strategii będzie sprzedawany po 150 zł za flakon brutto. wtedy ma szanse "jakoś" się sprzedawać. Moim skromym zdaniem skoro będzie stał na półce obok Bruno Banani za 60 zł to ciekawe co klient przychodzący do takiej drogerii z taką ofertą półkową wybierze.???