@Romano
Skąd ta informacja? Jakieś źródło?
Czytałem liczne materiały dotyczące nowej strategii T-Mobile i nie natrafiłem na jakąkolwiek wzmiankę jakoby mieli koncentrować się na własnych punktach. Wręcz przeciwnie - mają ciąć zatrudnienie własne, a co to oznacza? Muszą siłą rzeczy opierać się bardziej na outsourcingu, który jest dla nich efektywniejszy kosztowo, a że ETL skupia 15% ich placówek...
Dodatkowo odsyłam do raportów ETL - nie ma żadnych sygnałów, że mogą pojawić się problemy, które wskazałeś, a nowa strategia jest już realizowana od pewnego czasu.
Poniżej pierwsze z brzegu źródła, aby nie być gołosłownym:
http://www.polskaszerokopasmowa.pl/rynek/t-mobile-ma-nowa-piecioletnia-strategie.html
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/frederic-perron-klienci-wracaja-do-t-mobile-polska-nowa-oferta-i-komunikacja-chcemy-zawalczyc-abonentow
http://www.spidersweb.pl/2017/08/t-mobile-wyniki-celebryci.html
https://www.telko.in/500-osob-odejdzie-z-t-mobile-polska
http://rpkom.pl/artykul/1261134.html