Wiem, że to co tutaj się dzieje jest dla nas frustrujące, ale chyba "na chłodno" należy przyjrzeć się kilku faktom:
1. Za 2022 r. LUDUS musi konsolidować swoje dane finansowe z danymi podmiotu powiązanego tj. PU Group Ltd (właściciel aplikacji Spoko.app). Zgodnie z danymi z brytyjskiego rejestru firm, PU Group Ltd ma czas na złożenie sprawozdania wg stanu na 31.12.2022 r. do 30.09.2023 (źródło: https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/11080215);
2. Dopóki nie złożą sprawozdania za 2022 r. są co do zasady "zblokowani" z raportami za poszczególne kwartały 2023 r.;
3. Tak z ciekawości - w 2023 r. muszą konsolidować swoje dane z danymi Ecap Esport Ltd, dla którego to podmiotu rok obrachunkowy kończy się 31.10.2023 r. z terminem przekazania sprawozdania do 31.07.2024 r. (źródło: https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/12942958).
Nie śledziłem, jak to wygląda w przypadku innych spółek, które konsolidują swoje dane z danymi innych powiązanych podmiotów zagranicznych, ale może "cały problem" leży właśnie w tych "przesunięciach" publikacji danych przez zagraniczne podmioty powiązane? Wiadomo, że są tu odpowiednie przepisy m.in. ustawa o rachunkowości, MSR i muszą się do nich stosować.
Absolutnie nie usprawiedliwiam tego co się dzieje, ale staram się szukać jakiegoś logicznego wytłumaczenia braku przekazywania sprawozdań finansowych, mimo, że "szlak człowieka trafia".